تخفیف های امروز
28421080

سوالات متداول

چنانچه سوالی دارید میتوانید از طریق فرم انتهای صفحه مطرح نمایید تا تیم خدمات مشتریان سریعا نسبت به پاسخگویی و ارسال روی همین صفحه اقدام نماییند.
1-رامِن یعنی چه؟

“ر” برگرفته از “راهی” –  “ا” برگرفته از “آسوده” – “مِ” برگرفته از “مِحور” – “ن” برگرفته از “نیازتان”

شعار رامِن:”راهی آسوده مِحور نیازتان”

2-سیستم پشتیبانی از مشتری دارید؟

بله – فروشگاه این سیستم رو هم جهت ارتباط بهتر مشتری با فروشگاه پس از خرید در مجموعه خودش قرار داده اماسیستم برای این منظور کافی از لینک خدمات مشتریان استفاده نمایید. این سیستم به یاری نظارت و ایده های شما روز به روز تکمیل خواهد شد و با امکاناتی بهتر مورد بروزرسانی میشود.

3-آیا شخصا میتونم برای خرید بیام دفتر فروشگاه؟

البته – شما می توانید در ساعت های کاری فروشگاه هر زمانی که مایل بودید تشریف بیارید. البته ما توصیه میکنیم قبل از اومدن یه با تیم خدمات مشتریان هماهنگی ای انجام بدین که کالای مورد نظرتون در موجود باشد ،زمان را از دست ندهید ما به وقت و زمان اهمیت میدهیم.

4-حداقل سقف خرید چقدره؟

حداقلی برای سقف خرید وجود نداره. شما هر کدوم از کالاهاو خدمات ارایه شده ما رو میتوانید بصورت آنلاین سفارش بدید و خرید نمایید.

5-مزیت فروشگاه رامِن شما به فروشگاه های رقیب چیه؟

ما دوست داریم خودمون رو فروشگاهی بدونیم که هدفش جلب رضایت مشتریه.

به همین منظور سعی بر این شده تا کلاها و خدمات رفاهی با دقت از سوی تیم خدمات مشتریان بررسی و سپس بر روی سایت قرار داده شوند.

رامِن کالا و خدمات ارزان که بیکیفیت هستند را به شما ارائه نمیدهد بلکه مرغوبترین را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهیم.

بعلاوه سیستم مرجوعی کالا که به مشتری این امکان رو میده که در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده بر اساس قوانین حمل و تحویل فروشگاه رامِن، مرجوع یا تعویض کنه پس ضمانت بازگشت وجه هم داریم که جزو نقاط قوت فروشگاه رامِن محسوب میشود.

اما بزرگترین مزیت رامِن: این فروشگاه در هر استان دارای پیک موتوری می باشد که بر اساس نوع سرویس ارایه شده به آن کالا با پیک کمتر از 72 ساعت میتوانید آنرا در محل دریافت نمایید.

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما